Blog Post Eleccions al Consell Escolar 2014

Eleccions al Consell Escolar 2014
nov.

Eleccions al Consell Escolar 2014

Com tots ja sabeu, el consell és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre, i és el nostre deure com a docents i com a progenitors/es que aquesta participació sigui efectiva a la nostra escola, en benefici del millor funcionament del centre i de la coordinació entre tots els estaments que el conformen.
En el nostre consell escolar cal renovar tres membres del sector mestres, dos membres del sector pares i mares (o tutors legals) i un membre del sector de Personal d’Administració i Serveis. Poden ser escollits tots aquells pares, mares, tutors i tutores legals dels alumnes del centre, que exerceixen la pàtria potestat o la tutela i que figuren en el corresponent cens electoral.
El procés electoral seguirà el següent calendari:
CALENDARI DEL PROCÉS:
3 de novembre
La Direcció convoca les eleccions. Publicació del cens electoral de cada sector. Es podran presentar reclamacions fins el dilluns 6 de novembre.
3 - 13 de novembre
Presentacio de candidaturas
17 de novembre
Publicació de les candidatures de cada sector.
7 de novembre
Resolució de les reclamacions al cens electoral.
7 de novembre
Finalizació del període per actuar com a supervisor.
10 de novembre - 09h15. Lugar Biblioteca
Sorteig per designar els membres vocals de les meses electorales dels sectors d’alumnes i de pares i maresde d’alumnes.
11 de novembre
Constitució de les meses electorals de tots els sectors.
25 de novembre de 16h30 a 19h al edifici de Direcció
Eleccions dels representants de pares i mares.
Web Família i Escola
Web d’Ensenyament