Horari de les celebracions de fi de curs

Dilluns 20 de juny

• 9h30: Partit de futbol mestres/alumnes de sisè
  • 10h: “Zumba” per a tots els alumnes de l’Escola.
  • 11h30: coreografies preparades pels alumnes.
    Balls preparats pels alumnes de l’escola.

Dimarts 21 de juny

• De 9 a 9’45: Gimcana al pati de primària, organitzada pels nens i nenes de 6è, pels alumnes de P-5 a cinquè. Gimcana a infantil pels alumnes de P-3 i P-4
  • 11’15h: Esmorzar a classe i gelat ofert per l’Ampa.
  • 12h: Acte de comiat de 6è al pati. (Els familiars dels alumnes de sisè estan convidats)
Recomanacions
És important portar gorra i crema de sol posada per aquests dos dies. -Reviseu que no quedi cap llibre de text d’ecollibre a casa. -El darrer dia de trimestre és dimarts 21 de juny. L’hora de sortida és a les 13h. Els alumnes de menjador sortiran a les 15h. Aquest dia els vostres fills/es us entregaran els informes.

Altres informacions

• Comencem el curs 2016/17 el dia 12 de setembre.
  • El consell municipal de Sitges va aprovar els dies de lliure disposició de cara al curs vinent que són els següents: dilluns 5 de desembre, dilluns 27 de febrer (carnaval), dimarts 28 de febrer (carnaval) i dimecres 1 de març (carnaval)