Blog Post La nostra ràdio ja té logo…i mascota!

La nostra ràdio ja té logo…i mascota!
nov.

La nostra ràdio ja té logo…i mascota!

El concurs del logo per a la ràdio de l’escola, s’ha celebrat amb un gran èxit de participació i votació.
Després de passar pel filtre del jurat més exigent (els propis alumnes), els mestres van fer una segona tria. Dos grans dissenys van ser els finalistes i les famílies van poder triar el seu favorit a través del web de l’escola. La votació “online” ha estat molt renyida, els dos logos han rebut moltíssims vots i, copsant l’opinió d’alumnes i mestres, hem valorat que agraden els dos dissenys per igual. El millor que podíem fer doncs, era quedar-nos amb els dos: un com a logotip (disseny A) i l’altre com a mascota (disseny B). Adaptant la proposta del seu dissenyadors, la mascota de la ràdio es dirà: MICRI!
Des de l’escola volem agrair la participació de tothom, tant els que heu dissenyat logotips amb il·lusió, dedicació i professionalitat com als que heu opinat mitjançant el vostre vot.
Estem molt contents i la nostra ràdio comença ja a ser “de debò”; ja té logo, mascota, estudi, grans reporters i reporteres… Ràdio Maricel, tremola!