Blog Post ELS ALUMNES DE 3r REALITZEN UNA TROBADA DE MINI OLIMPÍADES ATLÈTIQUES

ELS ALUMNES DE 3r REALITZEN UNA TROBADA DE MINI OLIMPÍADES ATLÈTIQUES
abr.

ELS ALUMNES DE 3r REALITZEN UNA TROBADA DE MINI OLIMPÍADES ATLÈTIQUES

Els alumnes de 3r vàrem participar en la jornada de Mini Olimpíades Atlètiques amb companys/es de les escoles de Sitges. La jornada es va realitzar aquest passat dimarts 17 d’abril a les pistes d’atletisme de Vilanova i la Geltrú. Ens vam organitzar en 14 grups barrejats amb alumnes de les altres escoles practicant un total de 7 modalitats diferents (50mts tanques, llançament de vòrtex, circuit de relleus, 50mts. Llisos, 400 mts. Llisos, llançament de pes i salt de llargada). Per altra banda, vam jugar uns 15 minuts a cada estació, fent una ronda de 4 proves, una pausa de 15 minuts per esmorzar i les 3 proves restants a continuació. Vam aprendre i a més a més, ens ho vam passar molt bé! Vam fer molts amics i moltes amigues i gràcies al perfecte dia solejat vam poder gaudir d’una fantàstica matinal!