Blog Post APRENEM I ENS DIVERTIM

APRENEM I ENS DIVERTIM
nov.

APRENEM I ENS DIVERTIM

Benvolgudes famílies! Ja portem gairebé tres mesos d’escola i com ja sabreu tenim un nou mestre d’Educació Física, l’Adrià! Aquesta semana farem un petit repàs del que hem treballat fins ara: A primer hem treballat “Conec el meu cos”, “Dreta i Esquerra” i “Jocs d’arreu del món”. Fa dues setmanes vam anar al pavelló esportiu de Pins Vens a jugar a jocs d’arreu del món amb nens i nenes de la resta d’escoles de Sitges! Per acabar el trimestre farem “Jocs Tradicionals”. A segon hem treballat “Conec el meu cos”, “Dreta i Esquerra” i “Jocs Tradicionals”. Aquesta mateixa setmana hem anat al pavelló de Sitges a practicar diferents jocs tradicionals amb nens i nenes de la resta d’escoles de Sitges. Per acabar el trimestre farem “Som equilibristes”. A tercer i a quart hem treballat “El nostre cos”, “Els dos costats”, “Olimpíades paralímpiques”. En les olimpíades hem treballat diferents modalitats paralímpiques i la seva forma de jocs, fins i tot hem calculat els temps en diferents curses amb l’ajuda del cronòmetre de les tablets i hem anotat els resultats, també vam repartir les diferents medalles corresponents sobre la nostra posición obtinguda. Per acabar el trimestre treballarem la UD de “Ens orientem en l’Espai-Temps”. Per altra banda, els alumnes de tercer han anat a la piscina durant el trimestre els dimecres pel matí. A cinquè hem treballat “Estem en forma”, “Atletisme” i “Bàsquet”. Ara estem aprenent i treballant l’“Unihoc” ja que aquest divendres 1 de desembre anirem al pavelló de Pins Vens a jugar varis partits amb els nens i nenes de la resta d’escoles de Sitges. Per últim, a sisè hem treballat “Estem en forma”, “Atletisme” i “Handbol”. Aquest trimestre han anat a fer “Vela” els dimarts per la tarda. Actualment estem treballant l’”Ultimate Frisbee” per anar el divendres 15 de desembre al Camp de la Blanca Subur a jugar amb la resta d’escoles de Sitges.