Blog Post EMPRENEDORIA A CINQUÈ

EMPRENEDORIA A CINQUÈ

PROJECTE D’EMPRENEDORIA

Com tots sabeu els alumnes de cinquè de l’escola participem des de ja fa uns anys en el projecte de cultura emprenedora, on els alumnes han de crear una cooperativa.

Des de fa unes setmanes estem treballant de valent i estem fent tots els tràmits per crear la nostra pròpia  cooperativa. Aquest any com a novetat, enlloc de vendre productes elaborats per a nosaltres, estem creant una barreja entre escape room i break out.

En primer lloc vam fer votacions per saber quin nom ens identificaria I vam crear un logo, per fer-ho ens va ajudar el Marc Macià.

Posteriorment vam omplir tots els document necessaris per poder-nos donar d’alta de la cooperativa i els nostres representants van anar a l’OAC a formalitzar el tràmit.

Com que estem començant a elaborar les proves i història al voltant de l’escape room, vam demanar ajuda al Jordi Vilalta, un dels socis de l’escape room Sitges, que ens va explicar la seva experiència i ens va donar uns quants consells.

Els mestres, per tal que siguem conscients de com funciona un break out, ens van sorprendre dimecres passat amb un per a nosaltres. L’experiència va ser molt interessant.

Ahir va venir  el Pol,  el pare de la Núria de la classe, a fer-nos una xerrada sobre què és ser emprenedor.

A continuació us deixem amb el nostre blog, on trobareu detallat tot el procés que hem fet i unes quantes fotografies.

www.escapeutrillo.blogspot.com

oznor