Blog Post Ja tenim cooperativa a 5è:Cooperkids

Ja tenim cooperativa a 5è:Cooperkids
març

Ja tenim cooperativa a 5è:Cooperkids

A la classe de 5 hem format una cooperativa que és diu COOPERKIDS. Vam fer votacions per escollir els càrrecs dels coordinadors, les secretàries i els tresorers. Vam fer un qüestionari per escollir el nom de la cooperativa i va sortir escollit el nom M.U.S.C. 2018 però ho van descartar al ja estar registrat. En segon lloc van quedar 2 noms empatats i llavors els coordinadors van escollir entre Cooperkids (guanyador) i Sitbestrillo. El dia 23 de febrer vam anar a entregar a l’O.A.C. l’acta de constitució, els estatuts i la sol•licitud d’alta de la cooperativa. Allà ens van informar de si teníem alguna notícia, la teníem que enviar a l’O.A.C. i ells la publicarien a una web de totes les cooperatives escolars de Catalunya. Per dissenyar el logo vam fer una barreja d’algunes propostes. Al final ha quedat com podeu observar a la imatge. El dia 27 de febrer van venir els pares d’un nen de la classe a explicar-nos com crear una web per la cooperativa (www.cooperkids.cat) En aquesta web hi ha una pàgina d’inici on podem veure el nom de la nostra cooperativa i una mica d’informació de nosaltres. També hi ha altres apartats com “on estem” que ens indica on estem situats, “que fem” on explicarem dia a dia el que estem fent a la cooperativa, “qui som” on explica qui som i “tenda” on explica que vendrem. Vendrem coses relacionades amb Sitges i figures en 3D ja que tenim una impressora de productes en 3D. De moment estem fent els dissenys amb el programa Tinkercad , ja en tenim uns quants d’interessants iaviat decidirem els que vendrem. Com a cooperativa ens dividirem en quatre comissions: la econòmica, la de comunicació, la de publicitat i la de disseny de productes. Esperem complir les expectatives!!!