Blog Post L’EDUCACIÓ FÍSICA AL MIQUEL UTRILLO

Des

L’EDUCACIÓ FÍSICA AL MIQUEL UTRILLO

L’EDUCACIÓ FÍSICA A L’UTRILLO
Benvolgudes famílies! Estem a les portes de Nadal i us volem fer un repàs del que hem estat treballant a Educació Física.
A primer hem treballat “Conec el meu cos”, “Dreta i Esquerra”, “Som equilibristes” i “Respirem i ens relaxem. A segon hem treballat “Conec el meu cos”, “Jocs Tradicionals”, “Dreta i Esquerra” i “Som equilibristes”.
El passat 6 de novembre vam anar al pavelló de Pins Vens a practicar diferents jocs tradicionals amb nens i nenes de la resta d’escoles de Sitges. A tercer hem treballat “El meu cos”, “Els dos costats”, ”Jocs tradicionals” i “Desplaçaments”.
Per altra banda, els alumnes de tercer han anat a la piscina durant el trimestre els dimecres pel matí. A quart hem treballat “El meu cos”, “Els dos costats”, ”Jocs tradicionals” i “Malabars”. En aquesta última unitat a part d’aprendre a moure els malabars, cada alumnes ha fet els seus propis malabars a partit de globus i arròs.
A cinquè hem treballat “Juguem amb el cos”, “Estem en forma”, “Atletisme” i l’”Unihoc”. El passat divendres 30 de novembre vam anar al pavelló de Pins Vens a jugar varis partits amb els nens i nenes de la resta d’escoles de Sitges.
Per últim, a sisè hem treballat “Juguem amb el cos”,  “Estem en forma”, “Jocs d’estratègia” i “Ultimate Frisbee” on aquest proper divendres 14 de desembre anirem al Camp de la Blanca Subur a jugar amb la resta d’escoles de Sitges.