Blog Post Projecte “Països del món”

Projecte “Països del món”
abr.

Projecte “Països del món”

Els alumnes de tercer continuen amb el projecte dels països del món, abans de marxar de vacances de Setmana Santa van poder fer una excursió al “Poble Espanyol” de Barcelona. Aquesta excursió ens va apropar a les diferents comunitats autònomes tot caminant vam poder veure cases d’estil andalúso del país basc… A més de visitar el Poble Espanyol vam poder fer un taller de vidre on una artista ens explicava com treballava el vidre, com utilitzava el plom per ajuntar vidres de diferents colors, després vam poder pintar un tros de vidre tot seguint un estil i vam poder veure als experts “del vidrio soplado” on agafen vidre a molta temperatura i li donen forma. També abans de dinar vam poder veure una obra de teatre que es deia “Katia” on una nena adoptada de Rússia ha de portar una imatge de quan ella era petita a l’escola i fan un viatge de Barcelona fins a Sant Petersburg, les animacions van estar genials i després a classe hem pogut veure la distància en km,i els països pels que hauria de passar per anar-hi.