Blog Post SORTIDA VIU EL PARC CINQUÈ

SORTIDA VIU EL PARC CINQUÈ

SORTIDA VIU EL PARC
Dimarts 20 de novembre, els alumnes de 5è vam realitzar una sortida organitzada per l’Àrea de Territori i Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona, al Conjunt Monumental d’Olèrdola. El seu principal objectiu és la realització d’un seguit d’activitats ludicoformatives que permeten descobrir el ric patrimoni natural i cultural dels espais naturals protegits que conformen la Xarxa de Parcs Naturals de la província de Barcelona.
Aquesta activitat està emmarcada dins la SD que estem realitzant actualment anomenada “Salvem els boscos” i per complementar-la, abans de la sortida, va venir a l’escola una educadora amb la que vam fer un petit taller.
En la sortida vam realitzar una excursió pel parc Natural, una gimcana i un taller de pintures rupestres. Ens ho vam passar molt bé tot i que ens va ploure una mica…