Blog Post TROBADA ESPORTIVA 6È

Des

TROBADA ESPORTIVA 6È

6è REALITZA UNA  TROBADA  D’ULTIMATE  FRISBEE AL CAMP DE LA BLANCA SUBUR
Els alumnes de 6è vàrem participar en la jornada d’Ultimate Frisbee amb companys/es de les escoles de Sitges. La jornada es va realitzar aquest passat divendres 14 de desembre al Camp de la Blanca Subur.
Aquest any ens vam organitzar en 40 equips barrejats amb alumnes de les altres escoles jugant un total de 7 partits, una diferència de 16 equips i 3 partits respecte l’any passat que va donar molt dinamisme a la jornada i l’oportunitat als alumnes de jugar més estona.
Per altra banda, al ser un esport auto arbitrat, nosaltres mateixos havíem d’aplicar el reglament i el “Joc Net” establert des del Consell Esportiu. Vam començar la matinal amb algun que altre núvol, però a mig matí va aparèixer el sol i vam poder gaudir encara més de la trobada!