Blog Post TROBADA ESPORTIVA QUART

sdr

TROBADA ESPORTIVA QUART

ELS ALUMNES DE 4t REALITZEN UNA TROBADA DE JOCS COOPERATIUS
Els alumnes de 4t vàrem participar en la jornada de Jocs Cooperatius amb companys/es de les escoles del Garraf, sent aproximadament uns 1300 alumnes! La jornada es va realitzar el passat dijous 9 de maig a la platja de la Pasifae de Vilanova i la Geltrú. Cada escola s’organitzava en 4 grups que s’anaven intercanviant durant els 8 jocs en que vam participar (Fem Pinya, Atrapapinces, El sol i els planetes, Cantonades Cooperatives, Pantà Humà, La gran abraçada, Sorracop i Tothom a l’illa).
Per altra banda, vam jugar uns 15 minuts a cada estació, fent una ronda de 4 jocs, una pausa de 15 minuts per esmorzar i els 4 jocs restants a continuació. Vam aprendre a cooperar, treballar en equip i a més a més, vam gaudir molt!