Blog Post TROBADA ESPORTIVA TERCER

dig

TROBADA ESPORTIVA TERCER

ELS ALUMNES DE 3r REALITZEN UNA TROBADA DE MINI-ATLETISME A VILANOVA I LA GELTRÚ Els alumnes de 3r vàrem participar en la jornada de Mini-atletisme amb companys/es de les escoles de Sitges. La jornada es va realitzar el passat dimarts 2 d’abril a les pistes d’atletisme de Vilanova i la Geltrú.
Ens vam organitzar en 14 grups barrejats amb alumnes de les altres escoles practicant un total de 7 modalitats diferents (50mts tanques, llançament de vòrtex, circuit de relleus, 50mts. Llisos, 400 mts. Llisos, llançament de pes i salt de llargada). Per altra banda, vam jugar uns 15 minuts a cada estació, fent una ronda de 4 proves, una pausa de 15 minuts per esmorzar i les 3 proves restants a continuació. Vam aprendre i a més a més, ens ho vam passar molt bé! Gràcies a un fantàstic dia solejat vam poder gaudir d’un matí de luxe!