Blog Post 4t visita el museu Egipci

4t visita el museu Egipci

VISITA AL MUSEU EGIPCI Divendres 24, els alumnes de quart vam anar al museu Egipci de Barcelona. EGIPCIS3 Vam fer una visita guiada pel museu i un taller sobre l’escriptura jeroglífica. Com  que a classe ja havíem treballat el tema i en sabíem moltes coses, vam gaudir molt de les anècdotes que les guies ens anaven explicant. En el taller d’escriptura jeroglífica ens van explicar coses molt sorprenents, després ens van donar un tros de papir i vam haver d’escriure el nostre nom, no us podeu arribar a imaginar com ens va costar!!!! Sabríeu descobrir quin faraó representa la següent imatge??? EGIPCIS 1JEROGLIFIC ACTIVITAT ESMORZAR SALUDABLE Dijous passat els alumnes de 4tA vam anar al mercat a fer una activitat d’alimentació saludable. Vam haver de preparar el nostre propi esmorzar, ens van donar diferents receptes i entre tots vam haver d’elaborar 4 esmorzars diferents. Ha estat una activitat molt divertida i hem après quins aliments han d’aparèixer en un esmorzar saludable. La setmana vinent, els nostres companys de 4tB també la realitzaran.
ESMORZAR SALUDABLE

ESMORZAR  SALUDABLE