Blog Post A QUART FEM PRESENTACIONS EN POWER POINT !

A QUART FEM PRESENTACIONS EN POWER POINT !

A QUART FEM PRESENTACIONS EN POWER POINT !

Els alumnes de 4rt han acabat les seves primeres presentacions en power point. Han investigat i aprés coses sobre els animals .
Quan han aconseguit tota la informació , cada grup ha realitzat una presentació que després han exposat davant la resta de companys.
Aquesta eina és, de fet, cada cop més important en un món modern en el que la comunicació i la col.laboració son essencials per defensar els arguments. Perdre la por a parlar en públic i guanyar confiança en sí mateix també és un dels objectius d’aquest curs a la nostra Escola.
El PowerPoint és també una bona eina per aprendre a sintetitzar. No val posar llargs textos . Cal resumir i incloure allò imprescindible per a qué mitjançant la comunicació oral l’alumnat pugui ampliar la informació. Un altre valor important a treballar és l’estètica . Ha de der agradable, amb imatges adequades i colors compensats Ha estat un aprenentatge super enriquidor que continuarem desenvolupant durant el curs amb diferents eines . La propera és Design Thinking, recurs per organitzar el pensament que utilitzarem per primer cop durant la propera setmana i que ja us explicarem com ens ha anat!!!!!