
febr.
11
2020A QUART TREBALLEM ELS JOCS OLIMPICS
LA SEQÜÈNCIA DIDÀCTICA DELS JOCS OLÍMPICS
Per què aquest projecte?
L’esport ens obre portes a treballar continguts molt interessants.
La història dels Jocs, l’antiga Grècia, la Geografia ubicant en el mapa totes les ciutats que han estat seus olímpiques i les seves principals característiques , les unitats de mesura i temps, conceptes Matemàtics, l’educació física, el Medi Natural ja que treballem les funcions respiratòries , la circulatòria i la nutrició i un seguit de continguts més .
També cal valorar que coincideix amb l’any olímpic i vam pensar que seria una bona oportunitat per enllaçar el projecte amb les notícies d’actualitat, redactant notícies esportives i investigant sobre els atletes més reconeguts i sobre que participaran a Tokio 2020.
Com en cada projecte, prenem apunts de conferències, de vídeos interessants, fem resums d’articles relacionats amb el contingut i triats per les mestres .
En iniciar el projecte ens interessa explorar les idees que tenen els infants
- Descobrir els coneixements que tenen els infants i veure quin és el seu punt de partida
- Cercant informació a internet, biblioteques … Llegint, visualitzant vídeos…
- Investigant (obtenint dades reals, fent experiments, mesurant…)
- Consultant experts.
- Elaborant murals, cartells, exposicions …
- Fent enquestes.
- Construint maquetes.
- Fent sortides relacionades amb la temàtica.





