Blog Post L’AULA D’ACOLLIDA A L’UTRILLO

Des

L’AULA D’ACOLLIDA A L’UTRILLO

L’aula d’acollida és un espai on els alumnes nouvinguts d’altres països reben atenció intensiva de llengua catalana. A ella hi assisteixen un nombre determinat d’hores i en petit grup. La idea és que, a més de treballar força la llengua catalana, aquests infants se sentin còmodes per fer les seves primeres passes en català; en definitiva, que se sentin acollits.
Aquest curs hi assisteixen nou alumnes i treballen, a més dels aspectes més formals de la llengua catalana, vocabulari bàsic d’ús diari i aspectes culturals de Catalunya.
És per això que una tradició tan arrelada a casa nostra com dir “el vers de Nadal”, no podia faltar en aquesta aula. Així doncs, els infants nouvinguts de l’escola, amb aquests poemes us volen desitjar Bones Festes. Cliqueu l’enllaç: