Blog Post PRIMER DIA DE PISCINA PER ALS NENS I NENES DE QUART

Gen

PRIMER DIA DE PISCINA PER ALS NENS I NENES DE QUART

Els nens i nenes de quart hem començat l’any llençant-nos a la piscina.  Sí, sí, el que llegiu!
Però això té una explicació; dimarts passat, dia 11 de gener, vam començar a anar a la piscina dins de l’activitat de natació escolar. Al començament estàvem una mica nerviosos i xerraires però, un cop vam entrar al recinte de la piscina  vam escoltar molt bé als monitors que ens van posar en grups i… XOOOFFF! Tots a nedar!
Se’ns va passar l’estona molt ràpid però ja estem esperant al dimarts que ve que hi tornem a anar. Ens ho passem molt bé! piscina 1 (1) piscina 1 (2) piscina 1 (3)
Dintre del projecte de ràdio, abans de marxar de vacances, vam enregistrar les primeres entrevistes “de debó”.  Les vam fer a diferents persones que treballen a l’escola i ens vam sentir com veritables professionals de la ràdio. Ens han dit que ho hem fet molt bé!
Visiteu el nostre blog     http://radiomiquelutrillo.blogspot.com.es/