Blog Post QUE COMENCI L’ESPECTACLE ! NOU PROJECTE DE TERCER

Gen

QUE COMENCI L’ESPECTACLE ! NOU PROJECTE DE TERCER

QUE COMENCI L’ESPECTACLE!
Aquest és el títol del nou projecte que hem començat a tercer, que gira entorn el món de la música. Els nens i nenes de tercer tenim moltes ganes de descobrir com va començar tot: el primer instrument, el primer músic… I, per què no? També tenim ganes de posar el nostre granet de sorra en aquest món. Volem conèixer tots els secrets de la construcció dels instruments per fer-ne de propis. Per això, el dia 12 de febrer visitarem el Museu de la Música per fer un taller. Fins que arribi el dia, a l’escola, estem fent diferents tallers: “Música i cinema”, “Com funciona el so?” i “Instruments i músiques folklòriques”. A més, també treballarem l’història de la música i els estils musicals a través del grups musicals que escolten les famílies.