CICLE DELS MITJANS

Alumnes de 2n i 3r d’educació primària

En aquesta etapa el nostre alumnat consolida la lectoescriptura i desenvolupa competències bàsiques per millorar en el seu desenvolupament i autoconeixement.

Tecnologia per aprendre

A segon de primària, comptem amb un banc de tauletes digitals per familiaritzar-nos amb aquest tipus de dispositiu a l’hora de treballar. A tercer cada alumne ja disposa del seu propi iPad i l’incorporem en el dia a dia de l’aula com a una eina més per a l’aprenentatge.

Què volem descobrir?

A partir de segon ens iniciem en el treball per projectes. Partim de les preguntes dels alumnes per descobrir el món que ens envolta. Investiguem, experimentem… Amb aquests projectes posem en joc multitud de coneixements de diferents àmbits.

Tocant les mates!

Introduir nous conceptes matemàtics pot ser feixuc. A l’escola treballem per a que, mitjançant l’ús de diversos materials manipulatius (regletes, jocs…)  l’alumnat aconsegueixi entendre conceptes que, d’una altra manera, li serien molt abstractes.

Som artistes!

A l’escola valorem l’artista que tots portem dins. A 2n i 3r, setmanalment fem tallers artístics on treballem diferents disciplines i tècniques dins les arts plàstiques, la música i la dansa.

Dreta – Esquerra – Esquerra – Go!

La robòtica i la programació permet a l’alumnat desenvolupar el llenguatge computacional, essencial en les matemàtiques, a l’hora d’estructurar els textos, etc. Amb el sistema LEGO WeDo, seguim les construccions proposades fins a crear-ne de pròpies i resoldre diferents reptes.

Petits grans lectors

Els cursos de segon i tercer són molt importants per esdevenir bons lectors i adquirir el gust per la lectura. Dediquem espais i temps a llegir, comentar, recomanar, explicar-nos històries i, fins i tot, crear-ne de pròpies.

Voleu veure alguna imatge més?