CICLE DELS PETITS

Alumnes de P5 d’educació infantil i 1r d’educació primària

Etapa de canvis, iniciacions i descoberta. Els infants començaran a construir les seves bases d’aprenentatge on se sostindrà el seu futur. 

Ambients: una bona manera d’aprendre

Una de les vies per arribar al coneixement són els ambients d’aprenentatge. Dins de cada ambient oferim propostes  de totes les àrees que, esdevenen petits reptes on els nens i les nenes són els protagonistes del seu propi aprenentatge. De manera autònoma, poden explorar, experimentar, descobrir, trobar solucions, autocorregir-se i  ser els capitans i capitanes d’un vaixell carregat de coneixement.

Sobre què parlem avui?

El ritme de les habilitats relacionades amb la lectura i l’escriptura requereix un bon acompanyament que ofereixi recursos amplis, variats i motivadors i que respecti el moment maduratiu de cada infant. Des de ben petits i petites, cal despertar els cinc sentits, per poder  tocar, olorar, escoltar, mirar i tastar les lletres. Quina aventura!

Descobrim el món

Descobrim el nostre entorn proper a partir de preguntes desafiants amb un paper actiu dels nostres alumnes. Aprenem, investiguem, reflexionem els nostres errors i celebrem els nostres encerts i ho fem de forma significativa i amb molt entusiasme!

L’aventura de llegir i escriure

El ritme de les habilitats relacionades amb la lectura i l’escriptura requereix un bon acompanyament que ofereixi recursos amplis, variats i motivadors i que respecti el moment maduratiu de cada infant. Des de ben petits i petites, cal despertar els cinc sentits, per poder  tocar, olorar, escoltar, mirar i tastar les lletres. Quina aventura!

Learning through play

Entenem l’aprenentatge de la llengua anglesa a través del treball de les rutines, estones de joc i dinàmiques cooperatives. Es  tracta de crear un context significatiu on els resulti fàcil familiaritzar-se amb els sons,  la pronúncia de l’anglès i sobretot sentir interès per una llengua de comunicació diferent l’habitual.

Voleu veure alguna imatge més?