Prueba

Descarrega el document que necessites, omple’l i lliure’l a secretaria per tancar la gestió.Anar

Feu clic aqui per accedir al calendari de l’escola i estar al tant de los propers esdeveniments.Anar

Accedeix directament a la galeria de fotos de les activitats recents dels nostres alumnes. Anar

Totalment reformada i amb un equipament nou ofereix menjar ecològic i de quailitat.
Tant a primera hora com després de les classes, el centre disposa d’un servei de ludoteca.
Gaudim de moltes pistes poliesportives i d’un gimnàs totalment reformat.
Apostem decididament per aquest model i disposem de tauletes digitals entre altres dispositius i eines digitals
Estem fent una experiència basada amb el treball cooperatiu com a metodología per aconseguir molts dels objectius.

La nostra escola

Trets d’identitat

El Projecte educatiu és el document on s’expliquen la identitat del centre i els seus objectius, també serveix per orientar l’activitat educativa dels centre i ha d’impulsar la col·laboració dels diferents membres de la comunitat educativa i la relació amb l’entorn. A l’escola Miquel Utrillo, aquest curs 2013-14, estem actualitzant el nostre Projecte Educatiu. En línies generals, els nostres trets d’identitat principals són:

Que vetlla per l’educació integral de tot l’alumnat. Compromesa amb el medi ambient i la sostenibilitat integral. Que fomenta la cultura emprenedora .

Adaptada a la societat 2.0. Que fomenta el progrés, l’esforç i la superació personal. Que prioritza els valors de la democràcia, el civisme i la tolerància.

Escola Miquel Utrillo - Projecte educatiu

Projecte de cultura emprenedora

L’escola Miquel Utrillo és pionera a Catalunya en el desenvolupament d’aquest projecte. En els moments actuals de crisi econòmica es necessiten persones que tinguin idees originals, que demostrin iniciativa personal i que es mostrin segures d’elles mateixes. Persones que sàpiguen treballar en equip, que siguin responsables i que siguin capaces d’expressar i defensar la seva opinió respectant la dels altres. En definitiva, vivim un temps on és fonamental promoure la competència d’autonomia i iniciativa personal.

Una de les maneres de desenvolupar aquestes capacitats i actituds és a través del “Projecte de Cultura Emprenedora” que duem a terme a l’escola amb els alumnes de cinquè. És un projecte innovador fomentat, avalat i coordinat per la Diputació de Barcelona seguint les directrius europees. En línies generals es tracta que els nens i nenes formin una cooperativa per, seguint uns passos establerts, dissenyar, elaborar i distribuir un producte concret.

Escola Miquel Utrillo- Cultura emprenedora

Projecte de ràdio

Una manera engrescadora de treballar alguns aspectes de la llengua és mitjançant el desenvolupament de programes de ràdio. Els alumnes de quart, realitzen un projecte on han de preparar, gestionar, narrar i enregistrar diferents programes (entrevistes, notícies, anuncis, contes…)

Els alumnes acaben dominant el llenguatge radiofònic així com la utilització dels diferents aparells emprats. Mitjançant aquest projecte de treball interdisciplinari pretenem fomentar totes i cadascuna de les competències bàsiques.

Music-Icon-Studio-big

logo-01