Avui, dia 23 d’abril, a l’escola hem celebrat la diada de Sant Jordi. Els més matiners han estat els alumnes de sisè que, des de les 8h30, ja estaven venent roses a la porta de l’escola.

la foto 1 retoc

Durant tot el matí, els alumnes d’Infantil han tingut unes visites molt especials, alguns avis i algunes àvies  han vingut a l’escola a explicar uns contes meravellosos.

foto 4 retoc

Els alumnes de Primària, han celebrat els Jocs Florals al gimnàs. S’han entregat premis a les categories de còmic, de poesia, de narració i de fotografia. A l’acte, hem comptat amb la presència del jurat format per un avi, una mare de l’escola, un representant de l’AMPA i dues mestres; part d’aquest jurat ens ha delectat amb la lectura de poesies i contes.  També hi ha hagut la participació teatral d’un grup d’alumnes de 5è i 6è que ens han representat una versió moderna de la Llegenda de Sant Jordi.

foto 3retoc

A la tarda, tots els alumnes han realitzat activitats plàstiques relacionades amb la Diada.

Els alumnes de 6è, durant tot el dia, han venut roses i llibres de segona mà al Passeig Marítim. Properament, penjarem les obres guanyadores i les fotografies de les diferents activitats. Ha estat un dia molt agradable i que ens fa sentir orgullosos de l’escola.

Més fotos