Com ja va sent un clàssic a la nostra escola, les classes de 5è han estat  d’esquiada aquesta setmana. Dilluns, dimarts i dimecres han esquiat a tope, i això que hi havia alumnes amb diferents nivells d’esquí, però a dia d’avui, ja podem dir que estan fets uns esquiadors i esquiadores de primera categoria. Aquest any l’esquida ha sigut un xic diferent, hem canviat d’estació i enlloc d’anar al Port del Comte, com havíem fet durant els darrers anys, hem anat a la Molina, i la veritat és que l’experiència, a part de SUPERFREDA, ha estat genial, HA NEVAT I TOTt!!

Cada curs, el nostre alumnat de cinquè gaudeix d’un dels esdeveniments més esperats de l’etapa primària: Les colònies de neu. I és que, durant aquests dies, els nens i nenes tenen l’oportunitat d’explorar la naturalesa d’hivern, una naturalesa que alguns desconeixen pel fet de viure en una localitat costanera.

Fer ninots de neu, caminar amb raquetes per aquest paisatge, tirar-se en trineus i, sobretot, esquiar i esquiar durant 2 dies són una excel·lent manera de fomentar la salut física i mental així com l’educació ambiental.

No oblidem, però, que a part de tota la part lúdica, imprescindible en l’alumnat de primària, també hi ha la part pedagògica i social on els vostres fills i filles desenvoluparan les seves habilitats socials, descobriran altres interessos i passatemps i augmentaran la seva independència i autonomia.