El 30 de gener és una dia assenyalat en el nostre calendari, ja que és el Dia Escolar de la No Violència i la Pau. Per cinquè any consecutiu, des de l’escola hem volgut sumar-nos a aquesta data i, per això al llarg dels darrers dies hem creat diverses propostes que en han convidat a reflexionar plegats sobre què és la pau i tots els valors tan importants que l’envolten: solidaritat, respecte, amor, tolerància, empatia, etc. A més a més, hem volgut fer especial èmfasi en què la pau va molt més enllà de l’absència de guerres. De fet, és quelcom present en el nostre dia a dia i, per tant, nosaltres tenim un paper fonamental per aconseguir que la pau sigui una realitat.

Per això, tots els nens i nenes de l’escola, des de P3 fins a 6è, han pensat un propòsit o missatge per ajudar a fer un món millor i l’han escrit o dibuixat en un paperet i, posteriorment, guardat en un pot petit de vidre. Amb tots els pots cada curs ha creat un stand per exposar-los, creant així un espai màgic que ens acompanyarà fins a final de cur, quan compartirem i llegirem tots els nostres desitjos i compromisos per la pau.

A través d’aquesta entrada del blog volem compartir amb tots i totes vosaltres el resultat de tots els expositors de la pau que acullen els missatges de cadascun dels nens i nenes de l’escola. Esperem que us agradin i que, sobretot, ens ajudin a ser més conscients de com podem ajudar a construir un món millor.