Després de 10 anys com a Directora, he decidit que és l’hora d’un canvi per a un nou impuls per a la nostra Escola i del moment d’ nou projecte personal com a mestra.
Ha estat per a mi una gran satisfacció haver tingut l’oportunitat de liderar la transformació d’una Escola com la nostra. Una Escola per a tothom, amb un projecte singular i innovador, adaptat al segle XXI i que dóna resposta a les necessitats dels alumnes d’avui en dia.
Hem superat moments difícils ens els que hem sapigut , tots junts, posar en valor el paper dels mestres i de les famílies , tensions sobre el model lingüístic i les reticències als canvis.
Agraeixo a cadascun de vosaltres la col·laboració i la confiança que m’heu donat i especialment a l’Associació de mares pares que en tot moment han col·laborat i han estat un suport molt important per a mi i pel projecte.
També agrair al meus equips Directius , al claustre, a tots els mestres que han passat per l’escola durant aquests anys i a tot el personal no docent, monitores, administrativa, conserge i personal de neteja pel seu esforç, la seva comprensió i col.laboració.
Sense ells no hagués estat possible desenvolupar el Projecte.

El dia 30 de juny finalitzen les meves funcions com a Directora de l’Escola i a partir del dia 1 de juliol el meu company Pau Canut serà el nou Director. Amb set anys experiència dins l’equip Directiu entenc que és la persona més capaç de seguir consolidant els nostres objectius així com seguir adaptant-lo i fent-los créixer.
Com no podria ser d’una altra manera, sabeu que em teniu a la vostra disposició per seguir col.laborant i donant suport des de la meva nova tasca de mestre de l’Escola.
Ha estat un orgull i un honor exercir de Directora de l’Escola Miquel Utrillo treballant per aconseguir el millor projecte pels vostres fills i filles.

Moltes gràcies a tots i totes.

Olga Vilaseca de Prada