Blog Post Nou entorn interactiu d’aprenentatge

Nou entorn interactiu d’aprenentatge
nov.

Nou entorn interactiu d’aprenentatge

Ninus és un entorn interactiu d’aprenentatge amb el qual podem gaudir de contes, jocs i activitats corporals diverses amb un projector d’alta lluminositat i d’ultra curta distància de tir realitza una gran projecció clarament visible amb llum ambient. A més, una càmera de profunditat captura la posició i les accions que realitzen els nens dins de la projecció.
Es proposa una experiència significativa i vivencial ja que els nens estan immersos en un entorn que reacciona als seus moviments i accions. D’aquesta manera són protagonistes d’un aprenentatge actiu adquirint coneixements i habilitats mitjançant la psicomotricitat.
Es un dispositiu portàtil però que de moment hem ubicat a l’ambient de llum i ombres!! Després de practicar ja estem en condicions d’introduir-lo amb els alumnes de P3 fins a 2n. Durant aquesta setmana aniran passant diferents grups d’alumnes!